Shortlistede 2016 You are here: Home - PR-Tigeren - Shortlistede 2016

Ud af alle de stærke bud på vindere af PR-Tigeren, shortlistede juryen tre løsninger inden for hver af de fire pris-kategorier, som alle var med i kampen om PR-Tigeren 2016.

De nominerede var:

STRATEGI:

  • FrontPage for deres PR indsats for Ericsson Danmark
  • Geelmuyden Kiese for kampagnen ”Piger skal turde mere”
  • Hansen Agenda for ”Women Deliver”

EKSEKVERING:

  • Have Kommunikation for ”Heartland Festival”
  • Kalb Kommunikation for PR indsatsen ”Tønder Sygehus for fremtiden”
  • LEAD Agency & Fosbury for kampagnen ”Sikker på nettet”

NYTÆNKNING

  • Ehrenberg & Liquid Minds for “Sheepview 360”
  • Hill & Knowlton for kampagnen “MobilePayStar”
  • LEAD Agency for PR indsatsen “Folkeløbet”

DIGITAL

  • Primetime for kampagnen ”Bliv klogere på KU”
  • RelationsPeople for PR indsatsen ”Smagen af 2200”
  • Think PR & Thinkhouse for ”100 året for kvinders ligestilling”

PR TIGER VINDERE 2016

Fire bureauer gik hjem med en jerntiger. Vi uddelte PR-Tigeren til årets mest nyskabende, effektfulde og kreative kommunikationsindsatser.

I kategorien strategi vandt Frontpage PR med sin indsats for Ericsson Danmark, der med Danmarks første rapport om the Internet of Things ifølge juryen formåede at flytte den offentlige debat fra forbrugerprodukter til industrien og produktionssektoren som helhed.

LEAD Agency vandt prisen for bedste eksekvering med kampagnen ”Sikker på nettet”.

Den bedste kampagne i kategorien nytænkning blev Ehrenberg & Liquid Minds for ”Sheepview 360”.

Og Primetime løb med prisen den nye kategori digital, som skulle belønne en kampagne, der i særlig grad har formået at udnytte digitale kanaler til at skabe opmærksomhed.

Læs mere om vinderne og juryens motivation – KLIK HER